wtorek, 29 marca 2011

Obsmarujmy je trochę !!

Hej,
witam wszystkich jeszcze trochę zimowo- letnio. Niestety kilka dni temu spadło u nas całkiem sporo śniegu :| Zszokowało nas to szczególnie, że dzień wcześniej było 13 stopni na plusie i wciągnęłam na grzbiet letnią kurtkę.. Okazało się, że wiosna karze na siebie jeszcze trochę poczekać. A szkoda bo od razu jak słonko trochę przygrzeje to aż chce się żyć, złapać aparat i focić rozwijającą się zieleń.
Na początek chciałabym wyrazić swoje rozczarowanie dezodorantami firmy Alterra, o których wspominałam w poprzedniej notce. Mam za sobą ponad dwa tygodnie testowania i niestety dezodorant nie zdaje egzaminu.. Po kilku godzinach od użycia (a na raz całkiem sporo go aplikuję) po prostu.. śmierdzę tak jakbym nic nie użyła. Natomiast co bardzo mnie dziwi mój ukochany po wykulkowaniu się pachnie przez cały dzień świeżo mimo 8 godzin fizycznej pracy.. No bez przesady nie pocę się gorzej niż ciężko pracujący facet ;) Damski zapach jest chyba po prostu słabszy. Na razie zdaję się na deo w kulce Ziaji. Jest zdecydowanie tańszy- około 5 zł za buteleczkę - i zdecydowanie lepiej działa, przynajmniej na mnie. Zamierzam też za kilka dni zamówić ałun w krysztale o którym pisał Michu pod poprzednią notką. W necie znalazłam same rewelacyjne opinie o nim. Aż jestem ciekawa.
Nie mogę się doczekaż aż dostanę karnet na basen. Dostaliśmy go w ramach socjala z pracy na 40 godzinnych wejść. Kupiłam już strój kąpielowy i czekam na możliwość perfekcyjnego wyrzeźbienia ciała przed latem ;)
A żeby nie było wpisu całkiem bez przepisów podrzucam Wam proste jak budowa cepa receptury na obłędnie pyszne smarowidła do chleba. Jedno zimowe, kaloryczne i tłusta a drugie letnie i lekkie :)

Letni mus do chleba
Składniki:
- 3 dojrzałe, słodkie kiwi
- 1 duży dojrzały (miejscami brązowy) banan



Owoce kroimy na mniejsze kawałki i blenderujemy- prostackie ale jakie pyszne. Lekko kwaskowate kiwi idealnie dosłodzone dojrzałym bananem. Pycha !! W lodówce wytrzymuje do 4- 5 dni.




Masełko czosnkowe
Składniki:
- pudełko wegańskiej margaryny lub kostka wegańskiego masła
- 2- 3 ząbki czosnku
- pęczek natki pietruszki

Masło lub margarynę wyjmujemy około pół godziny wcześniej, żeby zmiękła. Listki pietruszki siekamy drobniutko. Czosnek przeciskamy przez praskę i rozcieramy z małą ilością masła by ładnie się połączyło a potem stopniowo dodajemy więcej aż zużyjemy całą kostkę/ pudełko. Jak to wygląda każdy wie wiec zdjęcia chyba nie muszę zamieszczać. Obłędnie smakuje na toście z ogórkiem kiszonym lub zielonymi oliwkami. Mogłabym jeść to codziennie :)

2 komentarze:

  1. bardzo rzadko łącze owoce z pieczywem, ciekawa jestem jak ten mus smakuje w takim połaczeniu, na pewno spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Potwierdzam info na temat kryształu - rewelacja. Skuteczniejszy od dezodorantów.

    OdpowiedzUsuń