środa, 20 października 2010

Na początek.

Witam.
Na początek powinnam powiedzieć coś o sobie zapewne. no niech będzie. Mam 24 lata ( Boże już??? Jak to się stalo??? ), żyję sobie na Wybrzeżu, jestem całkowicie uzależniona od mojego Towarzysza Życia, dobrego jedzenia, fotografii, spania i papierosów. Dwa lata temu przeszłam na wegetarianizm, miesiąc temu postanowiłam zrobić sobie wegański miesiąc. Jednak już po tygodniu wiedziałam, że to nie będzie tylko miesiąc ale reszta życia. Czuję się bosko, o wiele lepiej niż jako wegetarianka. A pomyśleć, że jeszcze 3 miesiące temu byłam pewna, że życie weganina jest pozbawione smaku, koloru i dobrego jedzenia. Dawno nie byłam w większym błędzie ;-)
Na tym blogu zamierzam prezentować przepisy na moje jedzonko, zdjęcia potraw i czasami zdjęcia, które sama robię.
Zapraszam do lektury.

4 komentarze:

  1. Powodzenia w prowadzeniu bloga, będziemy obserwować !

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, paląca weganka.. i to psuje mój idealny plan pt "przejdę na weganizm jak rzucę palenie" ;)

    Po przeczytaniu całości lądujesz w zakładkach z dużym plusem za poczucie humoru w zdaniach.

    OdpowiedzUsuń